luni, 10 septembrie 2012

O zi doar a mea....

Mi-as dori, si o să incerc să si implinesc aceasta mica dorinta :)....să am o zi pe luna sau pe saptamana numai a mea! O zi in care tot ce îmi doresc este să lenevesc si să nu fac nimic și să nu mă preocupe nimic si să nu mă intereseze ce zi este, ce dată este și ce ar trebui să fac....
Să fie un adevărat răsfăț si să imi acord o zi numai pentru mine... să dorm mult, să ma plimb, să mă uit la filme romantice si să visez, să fac exact ce as vrea să fac in acel moment.
Uneori îmi place să mă uit la poze și să citesc scrisori vechi, care să îmi aducă aminte si sa ma faca sa ma simt aproape de oameni dragi de care îmi este dor.
Cred că fiecare om are nevoie de o zi doar a lui, fără griji, fără gânduri negative, o zi în care să lenevească și să se răsfețe așa cum îi place!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu