sâmbătă, 10 august 2013

La multi ani ...mie !!!

Fiecare avem varsta pe care o simtim cu sufletul ... Mda, ce repede zboara timpul.... acum 29 de ani, ora 12:30 mama ma aducea pe lume, si pt asta ii multumesc, o iubesc si ii voi multumi toata viata. Cand a trecut timpul, cand au trecut toti anii astia ? E bine ca inca nu am depresii legate de varsta, mai vedem dupa 30 cum va fi :)30, parca ai trece o granita, in fine...pana atunci ma bucur de cei 29 cu tot sufletul meu alaturi de familie, de cei dragi si ii multumesc lui Dumnezeu in fiecare dimineata pt tot ce mi-a dat pana acum, ca suntem sanatosi si ma lupt sa raman optimista mereu si sper din suflet sa reusesc sa realizez tot ce imi doresc! Anul asta nici nu am simtit cum a venit ziua aceasta, nu mi-am facut planuri, nu am cerut cadouri, bine, cu exceptia unuia mult dorit, pe care l-am primit si creste la mine in burtica :) Vreau sa spun ca simt ca am aproape totul... Am o familie minunata, am sanatate, am noroc, am planuri, am aproape oameni care ma asculta si ma sustin... Am zile bune si zile mai putin bune si momente de incredere totala, momente de energie si momente de epuizare, momente de ras ... Am si agitatie,stres, nebunie, oboseala, mereu ceva de facut, crize de timp. Ideea e ca... n-as schimba nimic! Si imi doresc sa fie bine, cu oamenii pe care ii am in jur, nu-mi doresc decat sa dam pe din-afara cu totii de sanatate, ca este cea mai importanta. Cum imi place mie sa spun, ideea este ca altii nu au nici ce avem noi, asa ca ce as mai putea cere de la Dumnezeu mai mult de atat, stie El ce trebuie sa imi mai dea in viata ... Ca in rest stresul trece, faptele se mai repara, vorbele zboara... si in final suntem cu totii mai uniti si mai puternici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu