joi, 17 februarie 2011

ultima postare...

azi este ultima mea postare pe blog...de azi nu mai scriu nimic...
pentru cat timp? nu stiu....
definitiv? nu stiu...


"Orice zi este o mica viata – orice desteptare si sculare o mica nastere, orice dimineata o mica tinerete, orice culcare si adormire o mica moarte." (Arthur Schopenhauer)

"Dormi fericit...
Raspandeste vibratii de iubire...
Stii ca suntem aici in tercere...prin viata
Infrumuseteaza-ti relatia...
Profita de opotunitati in viata...
Asculta-ti inima...
Fii increzator in viata!"

7 comentarii:

  1. Stiu ca nu am dreptul moral sa spun nimic despre decizia ta, dar am sa trimit un link

    http://femina.rol.ro/art/30658-116-opt_metode_prin_care_blogging-ul_iti_imbunatateste_viata.htm

    (Opt metode prin care blogging-ul iti imbunatateste viata )

    Sa ai o zi buna !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru sustinere si incercarea ta de a ma face sa scriu in continuare...nici macar nu stiu cine esti...
    insa iau o "pauza"...mica zic eu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt ZonaDeFoc ;) un cititor al blogului tau , nici eu nu stiu cine esti ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. stiu ca esti ZonaDeFoc..dar nu stiu cine esti...
    am intrat si am citit la tine...
    mercic pt ca imi citesti blogul, cu toate ca am vazut ca avem bloguri diferite...ma refer la subiecte oarecum ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu ma cunosti si nici eu nu te cunosc important e ca suntem online. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. cred ca o sa am si eu cat de curand o ultima postare pe blogul meu..ma enerveaza faptul k mi-l citeste soacra-mea si mai mi-l shar-uieste si la lista ei de prieteni de pe facebook

    RăspundețiȘtergere