luni, 18 aprilie 2011

sa iubim...cu toata fiinta si puterea noastra!

Cred ca o viata bogata si satisfacatoare este alimentata de dragoste si sprijin. Pe langa faptul ca trupul nostru are nevoie de apa, aer, hrana si vitamine, sufletului nostru ii trebuie doar iubire pentru a creste. Iar daca sufletul nu are ce-i trebuie atunci nimic nu ne aduce implinirea in viata.
De la suflet pleaca totul, si daca ne pierdem legatura cu sufletul nostru inseamna practic ca am pierdut legatura cu noi insine si ca orice am face in viata niciodata nu vom fi multumiti.
Vorbesc de o dragoste conectata la noi insine cand mergem inainte si in orice stadiu al vietii ne gasim.
Cu dragostea treaba este ceva de genul... daca avem o floare, nu e destul sa o udam o data ci e nevoie de ingrijre si intretinere tot timpul.
Nu e multa iubire niciodata, este exact atat cat trebuie pentru fiecare dintre noi.
Iubirea nu costa nimic, dar absolut nimic, este cel mai minunat sentiment si avandu-l in suflet putem fi cele mai adorabile fiinte creatoare.
Si daca in noi ar exista multa dragoste, nu am mai fi atat de rai, de egoisti, de meschini. Am fi diferiti...am fi alte persoane, si asta in numele iubirii fata de tot ceea ce ne inconjoara.
Daca ne iubim pe noi insine cu adevarat atunci putem iubi orice, am putea iubi frica, tristetea, durerea, dezamagirea, frustarea si astfel totul s-ar transforma in lumina, caldura, credinta si putere.
De asemenea, conteaza foarte mult sa fim in contact cu linistea noastra interioara, cu bucuria, cu dragostea si cu increderea...numai asa putem reusi orice in viata.
Orice limba am vorbi si in orice tara am trai, totul se reduce la iubire, la dragoste...sa ne simtim bine, caci iubind simtim ca lumea e a noastra, o simtim la picioarele noastre, simtim ca traim cu adevarat.
Asa cum imi place mie sa spun...DOAR O VIATA AVEM, NICI MACAR DOUA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu