miercuri, 7 martie 2012

...

Am citit ceva foarte dragutz...

"Mi-a trecut un gand azi.Poate mult prea de dimineata.
M-am gandit ca singuratatea e o chestie relativa.
Ca toti trecem prin asa ceva.
Iar unii trecem pur si simplu pentru ca vrem.
Stiu ca exista cineva pentru altcineva mereu,dar se intampla foarte des sa nu vezi asta,sa nu poti trece de bariera asta.
La fel ca intr-o relatie,e nevoie de compromisuri.
Dar cand e vorba de singuratate ,e vorba si de un compromis cu tine insuti.
Poti face asta?.
Poti trece de bariera pe care ti-ai impus-o?
Sau pur si simplu vrei sa traiesti asa in suferinta ta?.
Cred ca oamenii singuri,cei care nu si-au gasit jumatatea sufera.
Suferinta lor poate nu e pentru faptul ca nu au pe cineva la bine si la rau,ci pentru statutul acesta de persoana singura cu care sunt catalogati zi de zi.
Noi oamenii,suntem facuti pentru suferinta,suntem supusi unor teste,poate,zi de zi,de care ne dam seama sau pe care le ignoram.
Fara o relatie spui mereu ca ai prieteni,ca ai parinti,ca sunt atatia oameni in jurul tau,dar stim fiecare ca la un moment dat din viata asta ai sa-ti dai seama ca lipseste totusi ceva din acest puzzle.
O simpla piesa,dar care umple tot acel gol.
Eu am nevoie de "la bine si la rau",pentru ca mi-am dat seama la timp ca am nevoie de asta.
Urasc singuratea cu care se confrunta aceasta lume.
Urasc oamenii care nu vad cum ,poate,alesul sau aleasa stau chiar langa ei in autobuz,dar de grijile zilnice pentru propria persoana uita sa se uite in jur."

Deschide-ti ochii.
Singuratatea e dureroasa.
Si nu ti-o fura nimeni,pentru ca nimeni nu o vrea.
Putem mai bine de atat,
Si asta pentru ca suntem oameni,si pentru ca avem suflete.
Sufletul exista pentru ca stii ca exista si un suflet pereche pentru el,acolo undeva.
Eu l-am gasit pe al meu,dupa multa cautare,exact acolo unde nu ma asteptam sa fie,acolo unde nici nu ma gandeam ca o sa-l gasesc.
Si e perfect.
Are tocmai forma aceea care-i lipsea jumatatii mele de suflet.
Sunt un intreg.
Nu mai lasati sa plece dragostea de langa voi,pentru ca asa o sa plece si lumea asta,si credinta din voi,si mai ales bunatatea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu