vineri, 1 iunie 2012

1 iunie - La Multi Ani tuturor !!!!

La multi Ani tuturor celor care inca mai au o faramita de copil in ei....

Apropo, cum ar arăta o zi din viaţa ta în care ţi-ai permite, asemeni unui copil, să visezi cu ochii deschişi şi inima plină de speranţă?

Astazi cum am ajuns la servici am auzit numai ..."La Multi Ani copii..." deci oameni buni oricat de maturi am fi tot ne mai simtim si noi copii.
Eu cred ca toti doresc sa mai fie copii un pic, sa uite de grijile zilnice, sa uite ca au la randul lor copii si le crapa capul din cauza stresului zilnic, sa uite ca intr-un moment de ratacire s-au insurat/maritat, si in loc sa fie acum niste "pasari libere", sunt niste pasari in colivie. :)

Ce ziceti, este copilăria este cea mai importantă perioadă din viața noastră ?! cea mai frumoasă și totodată cea care ne formează in viata, continuându-se cu adolescența , apoi tinerețea , maturitatea și vârsta a treia...

Cred ca daca am avea intelepciunea de a elibera copilul din noi am trai frumos cu adevarat, dar este nevoie de înţelepciune şi de atenţie pentru a ne putea păstra prospeţimea, puritatea, armonia si frumuseţea sufletului.

Asa ca hai sa incercam sa copilarim mai des, chiar avem nevoie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu