marți, 18 septembrie 2012

Îţi mulţumesc ....

Îţi mulţumesc Doamne pentru ziua de mâine, Îţi mulţumesc pentru codrul de pâine,
Îţi mulţumesc pentru stropii de ploaie,
Pentru fructe,pentru păsări şi flori,
Pentru Soarele care răsare în zori
Pentru cerul cu licăr de stele,
Pentru toate zilele vieţii mele.
Pentru firul de apă,izvorât din fântână,
Pentru harul cu care porţi a mea mână
Pe arcuş de vioară,pe pânză, pe piatră,
Pentru viersul ce curge din mine spre cer,
Mulţumesc pentru omul blajin şi sincer,
Mulţumesc pentru Pruncul ce se va naşte.
Îţi mulţumesc pentru-că ai înviat în noaptea de Paşte.
Mulţumesc pentru haina pe care o port,
Mulţumesc pentru tot ce mă doare şi totuşi suport.
Mulţumesc pentru cântecul de păsărele,
Îţi mulţumesc pentru suspinul încercărilor mele.
Am atâte lucruri pentru care să-ţi mulţumesc!
Îţi mulţumesc Doamne că trăiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu