duminică, 25 noiembrie 2012

Viata este doar un moment....

"Un om a murit.
L-a vazut pe Dumnezeu apropiindu-se, cu o valiza în mâna…
- Fiul meu, e timpul sa mergem…
Omul a întrebat:
- De ce asa curând? Aveam atâtea planuri…
- Îmi pare rau, fiule… dar acum este momentul plecarii tale.
- Ce ai în valiza?
- Ceea ce ti-a apartinut.
- Ce mi-a apartinut? Vrei sa spui, lucrurile mele, hainele, banii?
- Îmi pare rau, fiule, dar lucrurile materiale pe care le-ai avut nu ti-au apartinut niciodata. Apartineau pamântului.
- Atunci sunt amintirile mele?
- Îmi pare rau, fiule, dar acestea nu mai vin acum cu tine. Nu ti-au apartinut niciodata. Apartineau timpului.
- Atunci talentele mele?
- Îmi pare rau, fiule, dar nici acestea nu ti-au apartinut. Apartineau circumstantelor.
- Atunci prietenii mei, membrii familiei mele?
- Îmi pare rau, fiule, dar ei nu ti-au apartinut. Apartineau drumului tau prin viata.
- Dar sotia si copiii mei?
- Îmi pare rau fiule, ei nu-ti apartineau. Apartineau inimii tale.
- Atunci trupul meu?
- Nici acesta nu ti-a apartinut vreodata. Apartinea tarânei.
- Atunci e sufletul meu?
- Îmi pare rau, fiule, dar nici sufletul nu ti-a apartinut. Sufletul tau îmi apartinea Mie.
Atunci, omul smulse valiza din mâna lui Dumnezeu si o deschise.
Era goala.
Cu o lacrima de dezamagire, omul îl întreba pe Dumnezeu:
- Nu am avut niciodata nimic?
- Ba da, fiule… Fiecare din momentele pe care le-ai trait au fost numai si numai ale tale…

Viata este doar un moment. Un moment care e numai al tau. Bucura-te în totalitate!" autor- necunoscut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu