marți, 13 aprilie 2010

iubesc...

Nu stiu ce sa spun cum sa incep intai,nu mi-e rusine de propriile mele ganduri, si nu as vrea sa ma ascund dar sunt mii si mii de cuvinte frumoase pe care cu siguranta ca le meriti,eu din pacate nu le stiu pe toate ca sa le spun,in schimb stiu ca atunci cand ne-am cunoscut,cerul si pamantul s-au unit pentru o clipa,sufletele noastre s-au cunoscut pentru a creea un nou univers,unul doar pt noi doi,unde iubirea noastra va putea zbura printre stele,planete necunoscute…unde va intampina multe dificultati,dar daca aripile ii vor fi puternice…va ajunge pana la soare…unde sufletele noastre se vor contopi,atunci o noua stea va naste pe cer,pentru ca o noua iubire a razbatut si a ajuns acolo unde multi viseaza sa fie...
Te iubesc intru toata fiinta ta cu calitati si defecte, la bine si la rau, la bucurii si suparare.
Te iubesc si nu ma feresc sa o spun, pentru ca este cel mai pretios sentiment pe care inima mea il poate nutri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu