duminică, 23 ianuarie 2011

Am invata ca....viata e scurta.

Am invatat... ca nimeni nu este perfect...
Pina cind nu te indragostesti.
Am invatat ...ca viata e dura...
Dar eu si mai si!!!
Am invatat ...
ca
sansele nu trebuie niciodata sa le pierzi.
Acelea pe care le pierzi tu le
prinde din zbor o alta persoana.
Am invatat ca atunci cind porti pica si
urasti fericirea se duce in alta parte.

Am invatat...
Ca ar trebui mereu folosite vorbe
bune...Pentru ca miine poate
va trebui sa le retragi.
Am invatat ca un suris
e un mod economic
pentru a-ti imbunatati aspectul.
Am invatat ca nu pot sa aleg
cum ma simt...
Dar pot mereu sa fac cite ceva.

Am invatat...ca toti
vor sa traiasca in virful
muntelui...
Am invata ..
Ca avem o viata nici macar doua.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu