miercuri, 7 septembrie 2011

Fiecare are propria poveste!!!

Inainte de a judeca viata mea sau caracterul meu ... pune-te în locul meu, parcurge drumul pe care am mers eu, traieste durerea mea, îndoielile mele, bucuria mea, râsul meu...tot!!!
Parcurge anii ce i-am parcurs eu si impiedica-te unde m-am impiedicat eu...si apoi ridica-te cum am facut-o eu!!!
Ma mai poti judeca?!!?
Fiecare are propria poveste!

"Oamenii incep sa vorbeasca despre tine atunci cand sunt invidiosi pe ce ai sau pe ce ai realizat. Lasa-i. Cumva, tu le-ai afectat viata. Insa nu-i lasa sa ti-o afecteze pe a ta cu vorbele lor." - cineva
Nu ma interseaza ce spun altii despre mine...Nu stiu ce se spune despre mine si nici nu vreau sa stiu, e viata mea si o traiesc cum consider eu de cuvviinta. Pana la urma nu sunt sfanta ca sa nu se vorbeasca de rau.
Este o vorba "Cati caini m-au latrat, toti au turbat..." :)

2 comentarii: