joi, 8 septembrie 2011

iubirea trezeste si mai multa iubire....

Azi dimineata am citit asta pe un blog ...m-a inspirat foarte mult si m-a facut sa reflect mai mult la viata noastra...

"Învaţă să te bucuri de fiecare moment din viaţa ta. Fii fericit acum. Nu te aştepta ca altceva exterior ţie să te facă fericit mai târziu. Gândeşte-te cât de preţios e timpul tău, indiferent dacă-l petreci la serviciu sau cu familia ta. Bucură-te de fiecare moment din viaţa ta şi savurează-l!
Înfruntă-ţi trecutul fără regret. Fă faţă prezentului cu încredere. Pregăteşte-te pentru viitor fără teamă. Păstrează încrederea şi scapă de frică. Nu da crezare îndoielilor şi nu te îndoi de convingerile tale. Viaţa este minunată dacă ştii cum să o trăieşti.
Am primit vorbe si am risipit incredere. Am primit vorbe si am risipit speranta. Am primit vorbe si am risipit caldura. Am primit vorbe si am risipit visuri. Am primit dragoste si am risipit dragoste...
Tu, omule, traiesti zi de zi o noua experienta… nu mai privi peste umar…lasa trecutul in urma…priveste cu mintea, inima si sufletul la ziua de azi, la clipa de fata, pentru ca am primit un dar nepretuit, numit viata…ridica-ti ochii catre viitor si paseste spre el cu incredere si zambetul pe fata…Fiecare dintre noi isi doreste sa fie iubit, deci la randul tau iubeste…umple-ti sufletul de frumos si iubire…e tot ce conteaza…"

Astfel ca eu aleg să văd viaţa ca pe un dar de preţ de care mă voi bucura în fiecare minut, daruiesc iubire si primesc la randu-mi iubire...

3 comentarii:

  1. Apropo de reflectat la viata :

    Povestea celor 25$
    http://laurmatache.blogspot.com/2009/12/povestea-celor-25.html


    Povestea celor 1000 de bile
    http://www.ozibuna.net/cartea-cu-povesti/51-povestea-celor-1000-de-bile.html

    Sper sa iti faca placere sa le citesti sau sa le recitesti

    RăspundețiȘtergere
  2. da, intr-adevar foarte frumos si de luat aminte... iti multumesc si iti doresc o zi frumoasa cu multa caldura in suflet.

    RăspundețiȘtergere
  3. insa m-a impresionat foarte mult, povestea celor 1000 de bile, nu o stiam, dar acum cand am citit-o mi-a dat asa un sentiment ciudat .... parca simt exact acea senzatie: inca o bila care s-a dus...s-a dus...
    o adevrata lectie de viata pe care prea putini o intelegem.
    multumesc pentru aceasta poveste, esti un om extraordinar!

    RăspundețiȘtergere