duminică, 1 aprilie 2012

inima....

Ceva foarte frumso si adevarat !
"Nimic nu este anapoda sau intamplator. Chiar si cele mai incurcate lucruri se rearanjeaza intr-o singura clipa, cu un singur cuvant sau cu o singura privire.Totul are un sens anume. Tot ceea ce ni se intampla este plin de farmec, de sens, de viata! Nu stiu daca avem sau nu un destin anume, o iubire anume, un suflet anume ce trebuie intalnit. Stiu doar ca toate intamplarile prin care am trecut au avut un sens. Stiu ca desi m-am luat dupa semne, stiu ca desi mi-am trasat drumul cu cele mai groase tusuri, pentru a le vedea, pentru a le urma, pentru a nu ma abate de la ele, s-a intamplat mereu cate ceva si am ajuns in alta parte, in alte locuri, in alte paradisuri. Mi-am ascultat mereu inima, vrand, nevrand am urmat caile alese de ea. Pentru ca ea ne alege destinul..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu