vineri, 6 aprilie 2012

momente....

Si sunt momente cand te simti pierdut. Deznadajduit. Demoralizat.
Si simti ca nimic nu iese asa cum ar trebui, ca lucrurile iau alt curs decat sperai.
Se spune ca daca ai rabdare lucrurile se aseaza pana la urma. Dar cand atingi culmea disperarii e greu sa ai rabdare. E greu sa astepti. E greu sa mentii flacara sperantei vie. E greu dar merita!
Cu toate astea nu am fost niciodata o persoana rabdatoare... dimpotriva! Insa oricat de pierduta sau demoralizata m-am simtit nu mi-am pierdut optimismul. Nu mi-am pierdut increderea ca pana la urma o sa fie bine. Iar rezolvarea am gasit-o pana la urma. Sau m-a gasit ea pe mine.
Da, pentru ca sunt o luptatoare, chiar daca ajung pe culmile disperarii si frustrarii, ma ridic si imi continui drumul.
Pentru ca niciodata nu poti stii cat de puternic esti pana nu esti pus fata in fata cu situatii limita! Si n-ai decat sa te lupti si sa invingi!

2 comentarii: