joi, 9 decembrie 2010

Dorinte multeeeee...pentru noul an...

Ca tot se apropie Sarbatorile, imi doresc atat de multe pentru noul an...dar poate Mosul ma aude si vine si imi aduce totusi ceva!

Nu ti-am mai scris de atit de multa vreme, poate de pe vremea copilariei cu miros de brad nins si de sarbatoare. Iti scriu Mosule acum...
Ti-as putea cere iubire,ti-as putea cere pace si ti-as putea cere bine.Dar asta nu sta in puterea ta,Mosule. Asta sta numai in noi.
Iti scriu insa acum, cind vad ca lumea e pe zi ce trece tot mai rea si mai bolnavicioasa.
Te-as ruga sa aduci cate un sac de bunatate oamenilor rai si cate un sac de sanatate fiecarui om bolnav.
Pentru mine nu stiu ce sa-ti cer, as avea nevoie de multeeeee...Dragoste ti-am cerut cindva si mi-ai adus. Iti cer un bebe (poate ai vreun bb prin sacul tau mare si plin de daruri Mosule), un bebe pe care sa-l simt cum creste la mine in burtica... Da, asta imi doresc cel mai mult... minim unul, maxim trei sa fie Mosule!!!

Si mai vreau pt mine si familia mea un sac de sanatate, intelegere si liniste sufleteasca.
Si mai vreau Mosule ceva...stii ca imi plac dulciurile :) mai vreau si multe dulciuri! Si un ou kinder sa faca pui, pui de om, la noi in casa, sa ne inveseleasca sufletele...
Ce mai vreau? Vreau sa fiu inger macar o zi ca in ziua aceea tot ce ating sa se transforme instantaneu in mai bine, in mai mult, in mai curat, in mai placut, in mai plin de dragoste adevarata neatinsa de ganduri sau de intentii ascunse, lipsita de lacomie sau zgarcenie.
Apoi daca vrei Mosule, sa-mi aduci un brad fermecat te rog, pe care sa il impodobesc cu vise in care zambetele nu se pierd, iar lacrimile nu mai dor! Un brad pe care sa pun imbratisari fara sfarsit si numai ganduri bune...

Te astept ca in fiecare an… fie ca vii sau nu.

P.S. Si te mai rog ceva….. Daca totusi voi ajunge sa imbatranesc, vreau sa imbatranesc frumos alaturi de mosul meu ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu