joi, 2 decembrie 2010

o intalnire...karmica!

Ma intreb daca suntem, cu adevarat, ghidati de stele? Ca ele ne influenteaza, e dovedit stiintific. Dar de aici si pana la a ne putea calcula viitorul si a ne afla vietile trecute din informatiile pe care astrele ni le trimit, e drum lung...

Ceea ce cred fara urma de indoiala este ca ne sunt date mai multe vieti si ca, de-a lungul acestor nenumarate existente, ne intalnim si ne iubim de fiecare data cu acelasi jumatati. Ca sufletele ni se zbat in cautare pana la un anumit punct in care recunoastem in multime un chip necunoscut sub care se ascunde un suflet geaman. Corpul reactioneaza puternic, neasteptat, inexplicabil.
Nu stim sa spunem ce se intampla, dar stim ca e important. Ceea ce urmeaza nu poate fi decat perfect.

Am citit nu demult un articol despre intalnirile karmice. Si am aflat ca nu sunt singura care a confundat sufletul pereche cu o restanta din vietile trecute. Ca un alt suflet, nu cel care ni se aseamana in totalitate, ne poate patrunde in viata pentru a plati o datorie karmica. Iar intalnirea este rascolitoare, tulburatoare si intensa. Ca rolul sau este sa ne orienteze viata pe un anumit curs, poate chiar pe cel al iubirii adevarate, iar mai apoi, odata indeplinita aceasta menire, sa plece mai departe sau sa ramana vesnic.

Intr-adevar, nu-mi pot imagina cum ar fi aratat astazi viata mea daca nu l-as fi cunoscut niciodata. Stiu doar ca ar fi fost diferita pana la ultimul detaliu. Iata de ce ii multumesc ca si-a facut timp, fie si numai un strop, sa paseasca in universul meu, pentru a-l rascoli pana la ultimul atom.

Pun pariu ca macar odata ne-am pus intrebarea daca am trait vieti anterioare,daca acele sentimente de "deja vu" sunt marturiile vietilor trecute, daca bucuriile sau necazurile sunt restante karmice??
Multe intrebari fara raspunsuri insa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu