sâmbătă, 11 februarie 2012

Saruta-ma...

Nu am putut rezista acestor frumoase versuri...

"Sãrutã-mã de fiecare datã ca şi când ar fi prima oarã…

Sãrutã-mã când nu aştept sã faci asta, ca sã dai un alt gust clipei şi sãrutã-mã când tânjesc dupã buzele tale, ca sã nu mã ofilesc în aşteptãri deşarte…

Sãrutã-mã în somn, ca sã mã trezesc în miros de tine, şi pune-mi la micul dejun un sãrut dulce ...sau atunci când adorm, ca sã pot sã visez liniştitã vieţile în care ne-am mai întâlnit…

Sãrutã-mã acolo unde niciun bãrbat nu s-a gândit vreodatã sã mã sãrute…sunt încã atâtea zone virgine pe trupul meu arzând…sunt atâtea celule care nu te cunosc decât din povestirile mele şi nu ştiu întotdeauna ce cuvânt te-ar putea cuprinde…

Sãrutã-mã acolo unde-mi încep lacrimile şi mi se terminã pomeţii, acolo unde se strâng zâmbetele mele şi se aşeazã privirile tale, pe primul rid care mã sperie şi acolo unde rãsare primul fir alb.

Sãrutã-mã unde începe îndoiala şi se terminã liniştea…sãrutã-mã pe tâmplele pline de amintiri ...

Sãrutã-mã acolo unde mi se pune un nod în gât când simt cã nu mã înţelegi sau cred cã nu mã asculţi.

Sãrutã-mã pe alunita din palma mea stângã şi pe linia vieţii din palma mea dreaptã, în punctul în care vom alege sã trãim un viitor comun … Sãrutã-mã pe îngheietura mâinii şi pe buricul degetelor şi voi ştii cã-ţi aminteşti mângãierile mele chiar şi atunci când nu sunt cu tine…

Sãrutã-mã de sus in jos, de jos in sus şi coboarã în jos, pânã acolo unde mã voi pierde în delirul plãcerii. Sãrutã-mã în jurul buricului şi voi şti cã ţi-ai fãcut din el cupã de şampanie, din care ai sã mã sorbi însetat…

Sãrutã-mã...sãrutã-mã în sensul acelor de ceasornic, în ritmul bãtãilor inimii, în dans de şoapte, în vibraţia muzicii tale interioare…

Sãrutã-mã încet şi apãsat, lent şi candid, duios şi înflãcãrat, cu foame şi cu îndestul, muşcat şi abia atins, uşor şi restaurator…sãrutã-mã gheaţã în locurile ferbinţi şi vãratic în anotimpurile reci, sãrutã-mã cu buzele, cu ochii, cu mâinile, cu inima, cu tot ce ai peste tot ce am...

Sãrutã-mã în toate momentele nepotrivite şi eu am sã rãd pentru cã nu cred cã existã momente nepotrivite pentru un sãrut. Sãrutã-mã în toate locurile nepotrivite şi am sã râd din nou, pentru cã nu cred cã existã nici acestea…sãrutã-mã in ploaie…sãrutã-mã pe vânt…sãrutã-mã in gând…

Înveleşte-mã în fiecare searã cu cearceafuri înroşite de sãrutãri şi nu te teme…când vom sfârşi toate astea, putem reîncepe oricând cu altã culoare, în fiecare altã dimineaţã…"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu