miercuri, 8 februarie 2012

viata in ritmul inimii...

Ceva ce imi place foarte mult...
"Am invatat ca viaţa nu se termină atunci cand anumite persoane te dezamagesc.
Am... învăţat să nu mă las ingenunchiata de nici o durere ,fie ea sufleteasca sau fizica, pentru ca in final voi reusi eu sa o scot la capat.Am invatat ca trebuie sa accept si defectele celor din jur pentru ca si eu la randul meu am defecte.Am invatat sa ii accept asa cum sunt ,daca si ei cred in anumite valori,daca drumul lor in viata este unul drept,cinstit.Am învăţat să iert si am realizat cât bine ii face iertarea sufletului meu,cata liniste ii aduce.Am invatat ca nu e un lucru rau sa plangi ,caci lacrimile spala ochii pentru a vedea mai bine dupa aceea.Ele dizolvă suferinţa.Am invatat sa am propriile mele opinii fără să mă las influenţată de ceea ce e în jur,să trăiesc asa cum vreau eu conform valorilor si principiilor pe care mi le-am insusit.Am invatat sa tind spre echilibru...un echilibru in tot si in toate.
Am invatat sa pretuiesc clipa,sa iubesc viata si sa ma iubesc pe mine..."
(A~R)
by: Viata in ritmul inimii..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu