miercuri, 17 iunie 2009

Conducem sau ne conduce viata ....

O vorba din popor spune ca“Dumnezeu iti da, dar nu-ti baga-n traista”. Degeaba stai cu mainile incrucisate si astepti destinul, daca tu nu faci ceva cu soarta ta...Destinul ni-l facem singuri! Destinul ti-e scris de Dumnezeu inca dinainte sa te nasti si tu nu il poti schimba pentru ca fiecare actiune a ta nu face decat sa il indeplineasca...sa fie asa oare?!!
Dar am si eu parerea mea.Nu cred ca totul este chiar gata scris de cand ne nastem. Cel putin nu vreau si nu pot sa cred asta. Daca ar fi asa, viata nu ar mai avea nici un farmec ma gandesc eu.
Eu cred ca in viata avem trasate mai multe drumuri si mai multe rascruci, depinde de noi ce alegeri facem la momentele respective. Nu vreau nici sa spun ca avem libertate totala de alegere, ca totul depinde doar de noi si de nimeni altcineva, ci spun ca avem predestinate un anumit numar de variabile, si fiecare isi poate imbunatatii sau nu calitatea si durata vietii prin alegerile pe care le facem.
Ce mi se pare iarasi foarte ciudat, este faptul cum gandim……cel putin prima jumatate a vietii facem tot ce ne sta in putinta pt a ne distruge corpul (tigari, alcool, sex neprotezat, droguri, somn insuficient, prietenii nepotrivite, mancare nesanatoasa)…….iar in ultima parte a vieti ne chinuim sa mai salvam ce mai poate fi salvat. De obicei atunci devenim mai religiosi ....si cand vedem cate boli se aduna, spunem ca asa vrea Dumnezeu….oare chiar asa sa fie???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu