vineri, 12 iunie 2009

Iubirea neconditionata este singura iubire adevarata

Se intampla in viata sa iubesti dar sa fii ranit ... iti iei viata de la capat, vrei sa uiti tot, dar amintirile sunt mereu in inima ta amintindu-ti ca iubirea este cel mai frumos lucru care te poate condamna la suferinta . Dar toate trec si uite asa redescoperi adevarata iubire, care ai avut-o mereu langa tine dar nu ai recunoscut-o. Asa mi s-a intamplat si mie. Se intampla sa faci greseli in viata, greseli care mai tarziu te invata ceea ce trebuie sa faci defapt ( sau ceea ce trebuia facut de mult) ...Cu cat daruiesti mai multa iubire, cu atat ai mai multa de daruit si ti se daruieste pe masura. Viata ne daruieste si bune si rele si multe piedici si multe rasplate, se spune ca D-zeu iti da atat cat poti duce. Cu cat trecem peste multe greutati cu atat D-zeu ne rasplateste cu fericire si implinire, eu una am simtit-o pe pielea mea.
O viata avem, nici macar doua, o viata pe care eu consider ca trebuie trait orice moment din plin.
Sunt oameni care au bani si vor si mai multi si tind catre lucuri importante si uita de acele lucruri mici, marunte si neinsemnate pentru ei, dar care pentru altii acele gesturi si lucruri neimportante "cantaresc" infinit in comparatie cu orice.
Fericirea ne-o daruim chiar noi, iar daca nu am invatat asta pana acum, ar fi cazul sa o facem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu