joi, 25 martie 2010

Ce ti-e scris ....asa ti-e dat in viata!

Se spune ca ce ti-e dat in viata sta scris in frunte. Oare asa sa fie?
Eu cred ca indiferent ce alegeri face o persoana in viata ei, ii este destinat acelasi drum, insa sunt sigura ca anumite puncte de rascruce din viata noastra ne sunt stabilite inainte de a ne naste.
Credem in soarta? Credem in destin? Poate… in masura in care credem si in Dumnezeu: ceva sau cineva, mai presus de puterea noastra de intelegere, pe care il invocam in momentele de cumpana.
Eu una cred si in soarta...destin si in puterea lui Dumnezeu.
EU recunosc ca in ultimii ani am cam uitat de Dumnezeu, am cam uitat sa mai cred in EL, insa acum ceva timp o persoana foarte draga a reusit sa ma faca sa-mi amintesc de EL si de puterea Lui. Tin sa spun ca ma simt foarte bine acum...si cunt sigura ca Dumnezeu nu m-a uitat si ma va ajuta in continuare.
Pe de alta parte intalnesc, din pacate, nenumarate exemple care cresc credibilitatea sortii si mai putin cea a divinitatii. De ce sufera oamenii buni pentru cei rai?
As fi tare curioasa sa stiu aceste raspunsuri, dar cineva mi-a spus ca daca am sti dinainte atunci viata nu ar mai avea nici un "farmec"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu