duminică, 21 martie 2010

Tu cand ai facut ultima data o declaratie de dragoste?

Mai stii cum e sa fii in culmea fericirii?
Mai stii cum e sa fii dornica de imbratisarile iubitului sau iubitei, sa vrei sa ii simti mainile parca special facute pentru a te mangaia pe tine? Sa nu obosesti sarutandu-l? Sunt sigura ca stii cum e... Dar cand i-ati spus ultima oara iubitului sau iubitei "Te iubesc!"?
Sunt doar cateva dintre "mirodeniile" unei relatii...de care cei mai multi uitam cu timpul.
Iubirea se vede pe chipul nostru...traim din iubire, respiram iubire, suntem facuti din iubire si pt iubire.
Iubirea trebuie sarbatorita in fiecare clipa a existentei noastre si nu intr-o zi anume. O declaratie de dragoste poate fi rostita in cuvinte sau fapte, important e sa nu ne infranam sau sa uitam sa simtim, sa traim, sa ne iubim si sa aratam asta.
Scrisori sau declaratii de dragoste, sms-uri pline de iubire, fugi nebune pana la capatul pamantului, dornici sa descoperim dragostea, sa simtim roua calda si parfumata a sentimentului fara de care nu am fi pe acest pamant...in mod sigur dragostea scoate din noi cele mai frumoase gesturi...
Oare cum ar arata viata noastra daca am uita sa facem aceste gesturi, daca am uita sa iubim, daca nu ne-am mai bucura de dragoste, daca nu am avea habar cum e sa saruti sau cum e sa fim sarutate ? Nu trebuie sa uitam sa iubim, nu trebuie sa uitam sa facem declaratii de dragoste, pentru ca viata noastra, fercirea noastra inseamna iubire...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu