joi, 11 martie 2010

de ce iubim barbatii ....

bărbaţii sunt minunaţi să ştiţi...sunt nişte copii în aproape toate situaţiile, iar asta este deosebit!
Eu iubesc fara motive si sunt de acord cu teoria chimica a iubirii, cred ca adevarata iubire nu are si nici nu cauta motive.

hihiii, aţi fi uimite ce subiecte haioase pot găsi să discute..."să vedeţi ce undiţă am eu", "să vedeţi ce maşină mişto am văzut", "sa vezi ce porumbei am eu", "mai ţineţi minte când am fost la munte si ce ne-am mai distrat?", mai ştiţi când mergeam la peste si puneam la fete rame in undita?"...şi din astfel de subiecte bogat dezvoltate de obicei se ajunge la mult râs, voie bună, amintiri care mai de care mai fanteziste şi pline de umor.

De ce iubim barbatii ?
pentru ca exista.
pentru ca in copilarie, baieteii erau cei de treaba care ne lasau sa jucam fotbal si baschet cu ei..
sau pentru caerau baietetii cei antipatici care incerau sa ne sperie cu serpi si broaste raioase dar niciodata nu reuseau.
pentru ca trebuie sa recunoastem ca din cand in cand sunt nevoiti si chiar reusesc sa ne suporte eroic ( erotic ) toate mofturile.
pentru ca este o placere sa iti vezi iubitul incercand sa gateasca doar ca sa iti demonstreze ca " si el poate " .
pentru ca adoram sa ii vedem in genunchi cerandu-ne iertare sau in casatorie.
pentru ca nu pot sa stea cinci minute in acceasi camera cu tine fara sa te sarute sau macar sa incerce daca asta isi doresc.
pentru ca viata nu ar fi la fel daca nu ai avea pe cineva care sa iti dea dureri de cap, ulcer perforant pe baza de stres boli cardiace sau saruturi dulci dimineata .
pentru ca pot provoca atata durere dar tot ei o iau... pentru ca barbatii sun singurul antidot bolii psihice pe care tot ei au cauzat-o .
pentru ca ei cred ca noi nu putem juca murdar si pana la capat dar putem atat de bine, cateodata mai bine decat ei .
pentru ca ne place sa ii chinuim la fel cum fac ei cu noi doar ca noi ii putem consola mai bine, ei prin consolare inteleg sex de impacare...
Iubim barbatii, nu din lipsa de ocupatie sau din plictiseala ci pentru ca asa e firesc. Pentru ca imi place sa sufar stiind ca urmeaza si un pic de fericire.
pentru ca avem nevoie de un semiechilibru.
pentru ca se pierd cand le atingi piciorul sub masa la restaurant :)))
pentru felul in care imi povesteste ce gol a dat la meciul cu prietenii desi nu inteleg nimic
pentru curajul de a merge la razboi in primul rand dar teama ce o au pt o simpla analiza de sange
pentru privirea hipnotizata ce o are cand ma/te dezbraci in fata lui
pentruca nu se pot preface ca te-asculta atunci cand n-au chef s-o faca
pentru ca raman copii toata viata

iubim barbatii, pentru ca ne simtim frumoase in ochii lor, pt ca ei nu ne vad imperfectiunile atat de tragice pe cat le vedem noi.

pt ca oricat de cerebrali s-ar crede mereu o dau in bara cu cate o copilarie.
pentru ca oricat am vrea noi sa credem ca ii cunoastem, mereu ne vor surprinde!
pt ca ei, doar ei, pot face din femeie (scuzati limbajul) atat o oarecare cat si ACEA femeie, atat o "curva" cat si o inocenta, atat o mama cat si o independenta. dar mai ales , il iubesc pe el, pentru ca prin el am crescut, maturizat, plans, suferit. prin el am inteles ca nu totul mi se cuvine, insa tot el m-a invatat ce e rabdarea, lupta cu mine,lupta cu el, lupta cu lumea!

putem iubi un barbat pentru felul in care isi aranjeaza cravata sau pentru felul vioi sau nevrotiv in care tranteste usa la plecare
nu avem nevoie de motive ca sa iubim.... avem nevoie de un " el "

cam atat...
+ un milion de motive :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu